A családi összejövetelek nem mindig a legjobbat hozzák ki belőlünk, a kötelező jókedv és az elviselhetetlen rokonok gyilkos kombinációja. Miért van benne minden karácsonyi vacsorában az érzelmi vulkánkitörés potenciálja? Hogy lehet egy ártatlan mondatból vérig sértés, egy emlék felidézéséből meg családi polgárháború? Ne szépítsük, a karácsony gyakorta a családi kötelékeink erejének kemény próbája, amiben valószínűleg szerepet játszik az, hogy egyszerűen túl sokat várunk az ünneptől, magunktól és a rokonainktól is (még ha tudjuk is, hogy múlt karácsony óta valószínűleg egyikünk sem változott meg, tehát szinte biztos ugyanazt nyújtjuk egymásnak, és ugyanazokat a hibákat követjük el). Túl fáradtak, túl stresszesek vagyunk, és mire beesünk a karácsonyfa alá, az érzelmeink és a feszültségeink is csúcsra vannak járatva. Így lett a veszekedésből az egyik leguniverzálisabb karácsonyi hagyomány. (Ne csodálkozzunk amúgy: egy felmérés szerint az emberek 75 százaléka tud mondani olyan rokont, aki az agyára megy.) Forrás : hvg.hu
Blues Company - Vár a gyár 🙂 Harmatos a kukorica levele, az én tököm csapolt sörrel van tele Kifeküdtem napozni a szőlőbe ellopták az alsógatyám mellőlem Hazafelé végigmentem az utcán fényes nappal világított a picsám Befúj a szél a lukon a seggembe körbeállnak az emberek nevetve
Elszegényedve, tolószékbe kényszerülve halt meg az igazi Tarzan 1974-ben egészsége megrendült: eltörte a csípőjét és mindkét lábát, és a balesetből soha nem épült fel igazán. A mindig mosolygós, ragyogó formában lévő színész, aki hatvanévesen húsz évet minden további nélkül letagadhatott volna, egyik napról a másikra megöregedett. Az orvosi vizsgálatok során az is kiderült, hogy az úszóbajnok súlyos szívelégtelenséggel élt egész életében. 1977-ben több agyvérzésen esett át, ettől kezdve tolókocsiban élt a mexikói Acapulcóban 1984-ben bekövetkezett haláláig. Temetésén, ahogy koporsóját leeresztették, háromszor is lejátszották a legendássá vált Tarzan-üvöltést, és 21 ágyúlövéssel tisztelegtek előtte.
Tesla Cybertruck v Lamborghini Urus Egy kis info a témában : Nem lehet Európában forgalomba helyezni a Tesla Cybertruckot, mivel nem felel meg az előírásoknak, és ez átalakításokkal sem orvosolható. A Totalcar szerint a legnagyobb gond a gyalogosvédelemmel adódik: a hatalmas villany-pickup élei nem kompatibilisek az európai szabályokkal. A Tesla vezető mérnöke, Lars Moravy arról beszélt, hogy a Cybertruck 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acél paneljeinek éleit nem lehet olyan mértékben lekerekíteni, amit az európai szabályok megkövetelnének. Emellett az autó saját tömege 3,1 tonna, ezzel elméletileg a B kategóriás jogosítvány elég lenne hozzá, de megpakolva biztosan túllógna a 3,5 tonnás megengedett össztömegen